הכוכבים של ירון

Thousands of fun and unique products for all ages

יום רביעי, 21 באוקטובר 2015

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 גרסאות מדובב ותרגום מובנה How To Train Your Dragon

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 גרסאות מדובב ותרגום מובנה How To Train Your Dragon

תקציר הסרט:
מהאולפנים שהביאו לכם את "שרק", "מדגסקר" ו"קונג פו פנדה" מגיע "הדרקון הראשון שלי". קומדיית הרפתקאות אשר מביאה לחיים עולם פנטזיה שמלא בויקינגים חסונים ודרקונים פראיים נושפי אש, מבוסס על ספרה של קרסידה קאוול. הסרט סובב נער ויקנגי בגיל העשרה בשם 'היקאפ', אשר חי על אי 'ברק', אי שבו הלחימה בדרקונים היא דרך חיים. אך דעותיו המתקדמות וחוש הומור המיוחד שלו לא ממש מתישבים טוב עם אנשי השבט ואו מנהיג השבט… שהוא רק במקרה אביו מולידו של "היקאפ", 'סטואיק הרחב'. בנוסף בכפר ישנו את ‘גובר’ נפח הכפר ומדריך אימון הדרקונים, אשר מאמין בפוטנציאל ובכישוריו המיוחדים של 'היקאפ', אפילו כש'סטואיק' אביו לא. כאשר 'היקאפ' נכלל באימון הדרקונים השנתי ביחד עם נערים ויקנגים אחרים – 'אסטריד', 'נוזלו', 'פישלגס' והתאומים ‘אטרף’ ו’טרפנא’ – הוא רואה בזאת הזדמנות להוכיח את עצמו ולהראות שיש לו את מה שצריך כדי להיות לוחם. כשהוא פוגש דרקון פצוע, עולמו מתהפך, מה שהחל כניסיון של ‘היקאפ’ להוכיח את עצמו הופך במהרה להזדמנות להתוות דרך חדשה לשבט כולו.

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 תרגום מובנה לחצו כאן שרת 1

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 תרגום מובנה לחצו כאן שרת 2

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 מדובב לחצו כאן שרת 1

הדרקון הראשון שלי לצפייה ישירה 2 מדובב לחצו כאן שרת 2

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה